Ківш для прибирання узбіччя доріг
Добрий день, друзі! З моменту виходу минулої статті пройшов тиждень, а значить ми стали ближчими до перемоги на сім днів.
Перш ніж перейти до теми цієї статті, хочемо вам нагадати про тематику минулих. Ми розпочали серію матеріалів, присвячених ремонту мотоблока. У першій частині показали заміну напівосей, а в другій зробили остаточне збирання редуктора мотоблока.
Найближчим часом випустимо матеріал, в якому розглянемо розбирання, дефектацію і збирання двигуна, звісно ж, із заміною запчастин, що вийшли з ладу.
Ну а цього разу хочемо згадати про мототрактор «Козак Полтавський» і представити вашій увазі ківш для весняного прибирання узбіччя доріг. Як ви розумієте, в зимовий час комунальні служби для підтримки руху розсипають дорогами пісок, який навесні необхідно прибрати. Пропонуємо свій варіант механізації цього процесу.
Для початку розглянемо конструкцію, а потім перемістимося на дорогу та поспостерігаємо за роботою.
Пристрій для прибирання складається з ковша, рами та підйомного механізму. Як можна помітити, виріб встановлений на експериментальну модель мототрактора «Козак Полтавський», яка оснащена гідравлікою.
Про неї ми ще будемо говорити не раз. Зараз хочемо тільки звернути увагу на те, що через військові дії порушено постачання комплектуючих і говорити про можливість швидкого надходження у продаж комплектів гідравліки немає можливості – це з одного боку, а з іншого ‒ гідравліка має пройти серію випробувань.
Повернемося до нашого виробу. Ківш складається із двох частин. Ліва частина – скребок, який призначений для зняття шару піску та сміття з узбіччя дороги. Він кріпиться до рами за допомогою спеціального кронштейна, що дозволяє регулювати кутове положення. Для фіксації скребка після регулювання встановлена пружина.
Права частина виконує роль кузова, в який поміщається прибране сміття. Переміщення сміття здійснюється за допомогою лопати.
Ківш кріпиться до переднього підйомного механізму, який оснащено гідравлічною системою підйому.
Окремої уваги заслуговує гідравлічна система. Під раму трактора встановлено гідравлічний насос високого тиску. Насос приводиться в дію від маховика за допомогою ремінної передачі.
Компактний масляний бак та двосекційний гідророзподільник встановлені на ліве крило трактора.
У цьому зразку задній підйомний механізм також має гідроциліндр. Гідравлічна система цього сезону проходить випробування і до неї ми ще обов'язково повернемося.
Ну а зараз будемо спостерігати за випробуваннями та одночасно прибиранням узбіччя дороги, яка веде до нашого виробництва.
Оскільки причіпний вузол нашого трактора оснащений перехідником під автомобільний причіп, фіксуємо до трактора причіп. Цей перехідник має артикул СЦ38, придбати його можна на нашому сайті. До речі, одразу попереджаємо власників мотоблоків, цей вузол призначений для чотириколісної техніки, на мотоблоці він не працюватиме.
Заводимо двигун і вирушаємо на прибирання. У ході роботи ми зрозуміли, що важливо, щоб дорожнє покриття було без значних пошкоджень. На ділянках без значного скупчення ґрунту та сміття робота просувається значно швидше.
Робота виконана і можна підбити підсумки. Ківш зі своїм завданням справляється, але стала очевидною необхідність подальшої модернізації та вдосконалення. Надалі плануємо відмовитися від частини ковша, призначеної для збору сміття, в ній немає необхідності.
Набагато зручніше сміття одразу поміщати в кузов причепа. Тому в наступному дослідному виробі скребок буде модифікований і дозволить без розвороту прибирати як ліву, так і праву частину проїжджої частини.
Окрім цього, ми вже розпочали розробку щітки для фінального прибирання дороги. Як тільки буде готовий дослідний зразок, обов'язково розповімо і про нього.
Хочемо нагадати, що наша група у Вайбері ‒ відмінне місце для ваших пропозицій та побажань. Тому чекаємо на вас там. Дякуємо за увагу! До зустрічі! І все буде Україна!