Особливості вибору лопати-відвалу для мотоблока
Незабаром Новий Рік і пухнастий білий килим – його обов'язкова прикраса.
Але водночас постає питання прибирання снігу. Лопата-відвал – демократичне за ціною, практичне та перевірене навісне обладнання, що полегшує прибирання снігу.
При виборі цього обладнання слід враховувати конструкцію.
ЛП1 має універсальний ківш. Він складається з рами, зробленої із сталевої труби діаметром 27 мм та товщиною стінки 3 мм. Крім того, ківш має підсилювач ребра зі сталевого квадрата 10 × 10 мм.
Поверхня ковша – вигнута листова сталь завтовшки 2 мм. У нижній частині ковша є дві п'ятки, що додають міцності. Ширина захвату ковша – 1000 мм.
ЛП1 підходить під мотоблоки з двигуном водяного та повітряного охолодження. Сумісність досягається завдяки причіпним вузлам. За однакової вартості вони відрізняються конструкцією.
Головна відмінність причіпних вузлів – можливість кріплення лопати до задньої частини мотоблока.
Це можливо для агрегатів з повітряним охолодженням, у яких ручки розгортаються на 180 °.
Для такого кріплення потрібна зчіпка ЛПд3 (універсальна)
та додатково передня частина зчіпки СЦ30.
Для «водянок» підключення лопати-відвалу здійснюється до передньої балки.
- ЛПд1 «Зубр» підходить під важкі мотоблоки з двигуном водяного охолодження (Zirka-61).
- ЛПд2 «Форте» для середніх мотоблоків із двигуном повітряного охолодження (Zirka -105, Zirka-135, Мотор Січ, Нева, WM-900).
- ЛПд4 під мотоблок «Нева». Приєднувальний кронштейн з'єднує ківш та причіпний вузол.
Важливий момент – цей кронштейн підходить під всі пропоновані причіпні вузли. Він являє собою дві паралельно розташовані пластини завтовшки 4 мм.
У кронштейні є чотири отвори (один діаметром 21 мм для шворня і три регулювальні).
З прийдешніми святами! Успіхів вам у всьому! Бережіть себе!