Навіщо мотоблоку ходозменшувач? Рекомендації щодо вибору від виробника.
Доброго дня, ми з України!
Починаючи з цієї статті, всі наші наступні матеріали виходитимуть виключно українською мовою. Крім цього, на нашому сайті ми відключили російську мову, впевнені, ви розумієте, чому.
У цій статті ми хочемо вкотре нагадати власникам мотоблоків про ходозменшувач. Будемо говорити про мотоблоки з двигуном повітряного охолодження та трансмісією без клинопасової передачі. Звичайно ж, ходозменшувач потрібний не для всіх мотоблоків цієї групи. Зараз у продажу з'явилося декілька моделей, у яких вже є знижені передачі, і це добре! Але для тих, хто вже має мотоблок без знижених швидкостей, ми пропонуємо рішення – встановлення ходозменшувача!
В описах наших виробів та у фільтрі сайту ці вироби мають узагальнені назви: Зірка 105 – бензиновий двигун та Зірка 135 – дизельний двигун. Ці мотоблоки чудово справляються з рядом робіт та обробітком ґрунту фрезами. Після встановлення причепа непогано реалізують функціонал сільського транспортного засобу. Разом з адаптером та після встановлення перехідника для косарки використовуються під час заготівлі зелених кормів.
Але є ряд робіт, при яких мотоблок рухається швидше, ніж комфортно рухатися пішоходу. Це оранка, посів овочевих культур, посадка та догляд за картоплею, збирання картоплі. Через те, що внести зміни до конструкції коробки перемикання передач неможливо або дуже складно, нами розроблено два типи зовнішніх пристроїв ‒ ходозменшувачів. На нашому сайті вони представлені в однойменному розділі ‒ зменшувачі ходу.
У розділі дві ланцюгові та дві редукторні моделі.
Почнемо із ланцюгових. Вони встановлюються на нижню частину рами. Після цього у мотоблока з'являється додаткова вісь, яка обертається вдвічі повільніше за основну. Рама ходозменшувача кріпиться до мотоблока замість підрамника. Моделі ЗХ1 та ЗХ2 відрізняються одна від одної кріпильними елементами двигуна. Через те, що бензиновий двигун має менші габарити, потрібна додаткова перехідна рамка, яка і входить в комплект цієї модифікації. Крім цього, є відмінності у розташуванні кріпильних отворів під двигун.
Головною перевагою ланцюгових ходозменшувачів є відносна простота встановлення та можливість доопрацювання під конкретний мотоблок за допомогою простих слюсарних операцій. При встановленні не вносяться зміни в конструкцію та, ймовірно, не відбувається втрата гарантії.
До недоліків слід віднести відносно трудомістке повернення до стандартних параметрів роботи. Щонайменше – це перестановка коліс на основну вісь, здебільшого (для фрезерування) – демонтаж ходозменшувача. Крім цього, ланцюгова передача постійно перебуває у ґрунті, що негативно позначається на ресурсі вузлів механізму зниження швидкості.
Недоліків ланцюгового ходозменшувача позбавлена редукторна модель. Як і у ланцюгової версії, є модифікація для бензинового (ЗХ5) і дизельного (ЗХ4) двигуна.
Після встановлення ходозменшувача мотоблок отримує додатковий елемент у коробці перемикання передач, який реалізує знижену швидкість руху. Повернення до заводських параметрів здійснюється простим перемиканням.
До недоліків слід віднести відносно складний процес встановлення та високі вимоги до відповідності вузлів ходозменшувача та приєднувальних розмірів коробки та двигуна мотоблока. Складність встановлення та відносно висока ціна цілком компенсуються значним збільшенням функціональності мотоблоку.
Для модернізованих мотоблоків, крім уніфікованого навісного обладнання, підприємство випускає широкий ряд спеціальних знарядь.
Перерахуємо основні:
Картоплекопач
Конічний редуктор для мотоблока, ПМ3
Після встановлення ходозменшувача мотоблоком комфортно здійснювати оранку за допомогою плуга моделі ПЛ10.
Плуг для мотоблока Zirka-105, ПЛ10
Ось така інформація. Впевнені, що для власників середніх мотоблоків без додаткових понижених передач ходозменшувачі нашого виробництва – це можливість підвищити зручність роботи.
Дякуємо за увагу! Віримо у перемогу! Все буде Україна!