Заміна напівосей мотоблока
Заміна напівосей мотоблока
Ми знаходимося в постійному пошуку: нової продукції для виробництва, нових товарів, які користуються попитом у покупців і, звичайно, цікавих тем для нашого сайту. Тому бачимо перспективу у розвитку нового напряму – продажу та виробництва запчастин для мотоблоків. З одного боку – це нові товари, які потрібні нашим читачам, з іншого – можливість підготувати для вас серію цікавих матеріалів, присвячених ремонту мотоблока.
Також варто сказати, що на нашому сайті вже є розділ, у якому представлені запчастини китайського виробництва, але незабаром у продажу з'являться запчастини нашого власного виробництва.
Наразі вже відпрацьовано технологію виробництва подовжених півосей для важких мотоблоків, а також первинних валів коробки перемикання передач.
Ви можете запитати: «Чому півосі?». Справа в тому, що ряд важких мотоблоків випускається з півосями, що не дозволяє регулювати ширину колії. При виготовленні мототрактора на базі таких мотоблоків власники стикаються з недостатньою довжиною півосі, оскільки стандартна ширина колії у мототрактора «Козак» і кіт-набору першої версії – 700 мм.
Для власників подібних мотоблоків, які планують переобладнувати їх в мототрактор, або бажають скористатися можливістю розширення колії, ми налагодили випуск подовжених півосей. У цьому матеріалі покажемо процес заміни базових на подовжені, а в одному з наступних покажемо збирання коробки, замінимо первинний вал та кришку КПП.
Приступимо до роботи
Редуктор нашого мотоблока вже розібраний та підготовлений до збирання.
Ми взяли зі складу необхідні запчастини. Набір сальників, набір прокладок та верхню кришку КПП.
На старій кришці зламані вуха, ми її замінимо, але це буде пізніше.
А почнемо, як і говорили, із заміни півосей. Розбираємо корпус підшипника півосі.
Вибиваємо напіввісь.
Після того, як один із підшипників звільнений, знімаємо його за допомогою знімача.
Вибиваємо вал із корпуса підшипника.
Демонтуємо підшипник. Готово!
Тепер нам буде зручно порівняти стару піввісь із новою, зробимо заміри. Довжина старої – 335 мм, а нової – 500 мм. Таким чином, після заміни діапазон регулювання колії збільшиться на 330 мм.
Декілька слів про нові півосі. Вони виготовлені з конструкційної легованої сталі марки 40ХА, шліцьова частина проходить термічну обробку. Якісний матеріал та оптимальний технологічний процес забезпечують тривалий термін служби. Діаметр вала – 39 мм. Довжина – 500 мм. Вага пари – 9,4 кг.
Переходимо до збирання. Запресовуємо підшипник.
Встановлюємо корпус на піввісь із підшипником.
Встановлюємо другий ступичний підшипник.
Майже готово. Залишилося замінити сальники у кришці півосі.
Демонтаж сальника – непросте завдання, тримаються вони в корпусі кришки дуже надійно, тому використовуємо всі доступні інструменти.
Відкриваємо упаковку із сальниками і починаємо встановлення. Використовуємо молоток та спеціальну наставку.
Перед встановленням не забудьте зняти з кришки залишки старої прокладки.
Вибираємо з комплекту потрібну прокладку та встановлюємо кришку півосі на корпус підшипника. Фіксуємо болтами.
Технологія заміни другої півосі аналогічна, окрім додаткових робіт, пов'язаних з демонтажем гальмівного барабана. Власники мототрактора з кіт-набору нас зрозуміють. Адже цей редуктор працював на мототракторі «Козак Полтавський».
Якщо ви не будете проводити розбирання коробки, то все, що вам залишається зробити – це встановити напіввісі на редуктор, залити масло і приєднати колеса. І можна розпочинати роботу!
Підведемо підсумки. Щойно ми розглянули процес заміни півосей. Подовжені півосі виготовлені на нашому виробництві та незабаром надійдуть у продаж. Слідкуйте за новинами на нашому сайті!
Дякуємо за увагу! Все буде Україна!