Збирання КПП мотоблока після ремонту. Заміна первинного валу
Представляємо вам черговий матеріал, присвячений ремонту мотоблока. Це нова рубрика, яка з'явилася після того, як ми додали до асортименту запчастини для мотоблока.
Деякі запчастини наше підприємство виготовляє на своєму виробництві (про це, а також про заміну стандартних напівосей мотоблока на подовжені півосі нашого виробництва ми розповідали в минулій статті).
Зараз покажемо збирання редуктора та розкажемо про ще одну запчастину нашого виробництва – первинний вал.
Переходимо до встановлення підготовлених напівосей. Починаємо з провідних зубчастих коліс. Вони несиметричні, тому встановлюйте їх саме так, як показано. Частина колеса, що виступає, повинна бути спрямована у бік напівосі.
Встановлюємо першу напіввісь. Потрібно з’єднати шліцеві поверхні напівосі та зубчастого колеса. Фіксуємо напіввісь до корпусу редуктора болтами.
Перед встановленням другої напівосі необхідно розмістити між провідними шестернями дистанційну втулку. Слід стежити, щоб у процесі встановлення другої напівосі вона не змістилася.
Наступний етап – встановлення вала рульового механізму, якщо простіше – диференціалів.
У такому форматі він розміщується всередині коробки: дві шестерні рульового механізму та центральне зубчасте колесо коробки передач.
Поміщаємо в корпус редуктора центральну шестерню і одночасно заводимо вал.
Фіксуємо шестерню на валу за допомогою стопорного кільця.
Встановлюємо на вал другу шестерню рульового механізму, потім пружину та підшипник.
Тепер можна встановити вилки.
Приступаємо до встановлення корпусів вилок рульового механізму. Кріпимо їх через прокладки. Під час встановлення притримуємо вилки, щоб важелі не вискочили із пазу на шестерні. Фіксуємо болтами.
Далі монтуємо важелі вилок диференціала та фіксуємо їх штифтами.
Переходимо до встановлення вала, на якому розміщується шестерня перемикання підвищених і знижених передач.
Підготовлюємо вилки перемикання передач до встановлення. Невеликий лайфхак, що спрощує увесь процес: слід підібрати кругляк по діаметру отвору у вилці, у нашому випадку це 14 мм. Встановлюємо пружину та кульку, а після цього вставляємо кругляк у вилку. Встановлюємо вилку знижених-підвищених. Беремо вісь вилки та легкими
постукуваннями поміщаємо її в корпус. При цьому кругляк виштовхується з
вилки, а кулька займає своє робоче положення.
Переходимо до встановлення первинного вала. Нагадаємо, що цей вал виготовлено на нашому виробництві. Розраховуємо, що найближчим часом його можна буде придбати.
Переставляємо шестерню заднього ходу та першої швидкості на новий вал.
Запресовуємо підшипник на вал. У серійних версіях вала ми нормалізуємо посадку підшипника.
Заводимо вал у корпус і одночасно встановлюємо на вал шестерню другої та третьої швидкості.
Поміщаємо підшипники в проточку: перший, а потім другий.
Встановлюємо вилки другої-третьої швидкості.
І третю вилку – першої швидкості.
Продовжуємо збирання. Прикручуємо кришки вала рульового механізму. Використовуємо прокладки із комплекту.
Далі встановлюємо кришки вала підвищених-знижених передач.
Переходимо до встановлення бокових кришок корпусу КПП. Перед збиранням замінюємо сальники.
Тепер можемо встановити муфту зчеплення, перед цим встановлюємо втулку та важіль з вижимним підшипником.
Для того, щоб надійно зафіксувати муфту, тимчасово блокуємо шестерні редуктора.
Тепер виставляємо вилки у нейтральне положення.
Ми підійшли до фінального етапу збирання редуктора. Зараз встановлюватимемо нову верхню кришку корпусу КПП. Як ми уже говорили раніше – стару кришку пошкоджено.
Переставляємо кулісу. Стандартизація китайського виробництва порадувала.
У нас коробка старого зразка, знижені передачі вмикаються через натискання.
Встановлюємо кришку на редуктор, важливо поєднати важіль увімкнення знижених передач з відповідною вилкою.
Закриваємо ревізійний отвір пробкою. На цьому збирання редуктора закінчено.
Отже, підсумуємо. У цій серії статей ми розглянули процес заміни напіввісей на подовжені та зробили збирання редуктора. Окрім цього, замінили первинний вал. Подовжені напіввісі та первинний вал виготовлені на нашому виробництві та незабаром надійдуть у продаж.
Дякуємо вам за увагу! Все буде Україна!