Конструктивні покращення передньої балки мототрактора
Передній міст мототрактора є основним вузлом агрегату. Дуже важливо, щоб він був міцним і надійним, оскільки його робота в основному проходить у важких умовах: їзда сильно пересіченою місцевістю, навантаження від навісного або причіпного обладнання.
Нещодавно, ми вже вдосконалили передню балку мототрактора нашого виробництва, відео про це можете подивитися в одному з попередніх роликів. У цьому відео пропонуємо переглянути зміни розміщення переднього мосту.
Передній міст встановили під двигуном, змістивши його на 200 мм, таким чином стійкість мототрактора залишилася такою ж, а маневреність покращилася, зменшився радіус розвороту. Конструкція балки практично не змінилася, відмінність тільки у кріпленні центральних шарнірів та відсутність у нової балки завзятої пластини, оскільки її функції виконуватиме сама рама.
При виконанні робіт з таким розміщенням переднього моста необхідно додатково навантажити передню частину мототрактора, щоб запобігти його підняттю, це можна вважати недоліком. Таке розташування переднього мосту дозволяє мототрактору робити розворот на меншій ділянці землі, а також перевозити його у звичайному автомобільному причепі.
Мототрактор універсальний помічник, який полегшує та прискорює виконання різноманітної роботи на землі, тому він має бути легким та простим в керуванні та надійним, довговічним в експлуатації.