Нова передня балка до мототрактора
Пропонуємо відео огляд нової удосконаленої передньої балки мототрактора. За три роки випуску мототракторів до нас почали надходити негативні відгуки щодо ненадійності передньої балки мототрактора. Під час аналізу проблем було з'ясовано, що клієнти порушували умови експлуатації, а саме перевантажували мототрактор.
Всі ці нюанси були враховані і нова балка була зроблена з посиленими вузлами та вдосконаленою конструкцією.
Що змінилося?
- Основна профільна труба 50х25х4 замінена на 60х40х4.
- Зроблений упор, який не дозволяє балці прокручуватися більш ніж на 15° щодо своєї осі.
- Поперечна тяга повороту перенесена під раму трактора.
- Змінено конструкцію поворотної цапфи: три підшипники розміщені в іншому порядку - завзятий по середині, радіальні один вгорі, один знизу. У старій версії балки підшипники розміщувалися так - завзятий внизу і два радіальні зверху. Таким чином, ми зменшили навантаження на слабкі місця.
- Змінено фланець півосі, його товщина тепер 6 мм і формою - круглий.
- Сережки цапфи посилені додатковими куточками.
Нова балка зі старою взаємозамінною. Замінити стару балку на нову просто:
- Крок перший: знімаємо колеса.
- Крок другий: від'єднуємо поздовжню рульову тягу.
- Крок третій: відкручуємо гайку основного кріплення.
- Крок четвертий: спресовуємо балку за допомогою важкого молотка або невеликої кувалди.
- Крок п'ятий: напресовуємо нову балку, наносити удари по профільній трубі, або через насадку по підшипнику як на відео.
- Крок шостий: ставимо шайбу, гровер, накручуємо та затягуємо гайку основного кріплення.
- Крок сьомий: приєднуємо кермову тягу.
- Крок восьмий: прикручуємо колеса.
Мототрактор готовий до роботи.