Это нужно знать! Эксплуатация тяжелого мотоблока
Після придбання мотоблока розумний господар поставить питання: що потрібно знати про мотоблок? У цій статті ми будемо намагатися знайти відповідь на нього. Потрібно обов'язково зрозуміти кілька істин, які хоч і не лежать на поверхні, але очевидні. Більшість подібних виробів потрапляє в торгову мережу в розібраному вигляді і без технологічних рідин. Продавець збирає мотоблок, заливає масло і охолоджуючу рідину, виробляє базові настройки. Крім цього, потрібно усвідомлювати, що заводська збірка основних вузлів недорогих мотоблоків не завжди здійснюється кваліфікованими фахівцями. Тому власник нового мотоблока повинен перевірити якість збірки і мастила доступних для огляду вузлів. Після цього потрібно врахувати ще ряд моментів, про які ви можете прочитати в розміщеній нижче статті.
Важливі дані про мотоблок з двигуном водяного охолодження
Насамперед після покупки мотоблока потрібно неодмінно розібрати зчеплення і змастити підшипник, розташований під фрикційним диском. Під час розбирання потрібно обов'язково запам'ятати, як було встановлено диск зчеплення. Для змащення підшипника його не потрібно випрессовувати, досить зняти пильовик. Потрібно використовувати консистентне мастило, здатне без втрати властивостей працювати при високих температурах. Ремені зі шківа потрібно зняти, щільно набити підшипник мастилом і для її рівномірного розподілу покрутити диск. Потім - обов'язково прибрати всі надлишки мастила, щоб вони не потрапили на диск зчеплення. Заодно можна змастити вісь під муфтою виключення зчеплення.
Наступний етап - мастило натяжного ролика вентилятора і підшипників вентилятора. Для змащення останнього необхідно демонтувати паливний бак. На вентиляторі встановлені два підшипника. Знімаємо пильовики і змащуємо підшипники. Якщо підшипники з металевими пильовиками, їх знімати не можна, так як при демонтажі вони погнуться і відновити форму вже не вийде.
Потрібно обов'язково змастити втулки на разблокуваторі. Це ваш мотоблок, ви будете ним користуватися і обслуговувати його. Тому всі болтові з'єднання обов'язково змащуйте, щоб полегшити розбирання при наступному обслуговуванні та ремонті.
Використовуючи мотоблок, потрібно знати, що в двигуні використовується повітряний фільтр спеціальної конструкції. Він розрахований на очистку запиленого повітря. Фільтруючий елемент двухзмістовний, металева губка і на дні корпусу масло. Обов'язково простежте за рівнем масла, а перед першим запуском перевірте його рівень.
Після цього необхідно встановити на місце приводні ремені і натягнути їх. Для цього потрібно відпустити (якщо вони не відпущені) болти кріплення двигуна до рами і встановити двигун максимально близько до коробки. Потім одягнути ремені і натягнути їх, зрушуючи двигун на рамі за допомогою болта-натяжувача. Бажано звернути увагу на ремені, вони можуть трохи відрізнятися по довжині або по-різному сідати в пази на шківах і в результаті будуть мати різний натяг. Ремінь з більш сильним натягом потрібно встановити в перший струмок, а з більш слабким - в другій. Це необхідно для зниження навантаження на підшипники. Зверніть увагу на співвісність розташування шківів. Співвісність виставляється на рамі двигуна.
Залишилося зайнятися регулюванням тяг управління. Фахівці рекомендують зафіксувати тяги за допомогою кронштейнів. Це запобіжить їх зміщення вниз і забезпечить стабільну роботу органів управління.
У нового мотоблока потрібно обов'язково замінити масло. Не забувайте перед приходом зими залити в охолоджуючу систему антифриз. Також в процесі роботи потрібно обов'язково регулярно перевіряти тиск в шинах і підтримувати його на однаковому рівні в обох колесах.
Використовуючи важкий мотоблок з двигуном водяного охолодження, потрібно знати, що існують комплекти для переробки мотоблока в мінітрактор. Це дозволяє значно полегшити експлуатацію і розширити функціонал мотоблока.
Повноцінна експлуатація мотоблока неможлива без комплекту навісного обладнання. Рекомендуємо прочитати статті на нашому сайті:
«Що можна зробити мотоблоком?»
«Мінімальний набір навісного обладнання»