Фаркоп для мототрактора «Козак Полтавський»
Фаркоп для мототрактора «Козак Полтавський»
В одній з минулих статей ми разом з вами спостерігали за процесом посадки картоплі за допомогою монопідгортача. Рекомендуємо переглянути той матеріал. А в цій статті обговоримо використання причепа з мототрактором із мотоблока.
Довідка. Ми випускаємо комплектуючі – кіт-набори, які дозволяють виготовити компактний трактор із мотоблока. На даний момент є дві версії: з фіксованою і плаваючою коробкою. Інформація про кіт-набори представлена на сторінках товарів.
Почнемо з причепа нашого виробництва, який виготовлений спеціально під цей клас трактора.
Це модель В39. Найменування в прайсі: Візок (1215 × 1650) самоскид під Ж/К (б/к), (б/сид.), (б/гальм) (КІТ), ВЗ 9.
Розміри кузова – 1215 × 1650 мм. Кузов самоскидний. Причіп можна приєднати до причіпного вузла трактора без додаткових перехідників.
Звичайно, ми розуміємо, що в багатьох власників мотоблока є автомобільний причіп, тому зараз розглянемо дві зчіпки, які дозволяють використовувати його з мототрактором із кіт-набору.
Перший варіант. Перехідний зчіпний вузол для автомобільного причепа (ВЗд18).
Найменування в прайсі: Перехідний зчіпний вузол до автомобільного причепа, ВЗд18.
Це максимально доступне рішення. Ціну ви можете подивитися на сторінці товару.

Як бачите, тягового-зчіпний пристрій з одного боку має втулку для кріплення в причіпному вузлі трактора, а з іншого – стандартний для автомобільних фаркопів шар діаметром 50 мм.
Висота втулки ‒ 94 мм. Діаметр отвору ‒ 21 мм. Зовнішній діаметр втулки ‒ 34 мм. Таким чином, товщина стінки ‒ 6,5 мм.
Основа корпусу виготовлена зі сталевої смуги шириною 50 і товщиною 10 мм. Підсилювачі виконані з листової сталі товщиною 8 мм. Вага ‒ 1,9 кг.
Якість зварних швів відмінна, конструкція надійна. Шар знімний, кріпиться до корпусу на болтове з’єднання.
Тепер давайте розглянемо другий варіант зчіпного вузла.
Найменування в прайсі: Перехідний зчіпний вузол мототрактора (1 точка) під автомобільний причіп, СЦ38.
Головна відмінність від першого варіанту, крім, звичайно, конфігурації ‒ наявність розпірних болтів, які дозволяють його жорстко закріпити в причіпному вузлі трактора.
Шар стандартний, діаметр ‒ 50 мм, знімний. Причіпний вузол має бути знайомий нашим постійним клієнтам. Такий точно використовується на регулювальних зчіпках нашого виробництва.
До речі, вибір зчіпок великий, можна підібрати практично під будь-який мотоблок.
Ширина причіпного вузла – 130 мм. Висота – 94 мм. Внутрішній діаметр втулки – 21 мм. Зовнішній діаметр втулки – 27 мм.
В якості розпірних болтів використані болти М14. Довжина різьбової частини ‒ 100 мм. Різьба на всю довжину болта.
Полички причіпного вузла виготовлені з листової сталі товщиною 6 мм. Основа має товщину 8 мм.
Як і в першій версії, тяга виготовлена зі сталевої смуги шириною 50 і товщиною 10 мм. Підсилювач зі сталевої смуги 50 × 8 мм.
Невелике уточнення для власників мотоблоків. Автомобільний причіп з використанням цих перехідників і мотоблоком використовувати не вийде. Слід виготовляти спеціальне дишло, яке забезпечує жорстке кріплення причепа. Без нього на вузлі зчіпки конструкція буде складатися.
Ми впевнені, що надали максимум інформації і тепер ви точно розумієте, який варіант слід вибрати.
В наступних статтях ми плануємо розібратися в тому, які плуги можна використовувати з мототрактором «Козак Полтавський». Розраховуємо, що це буде два епізоди: в першій частині здійснимо установку плугів, так би мовити, примірка в умовах виробництва, а потім виїдемо на поле для випробувань.
Дякуємо, що читаєте! Також підписуйтеся на наш канал. Чекаємо ваші думки про ці вироби в коментарях. До зустрічі!