Як вибрати ходозменшувач для мотоблока
Ми сподіваємося, що ви добре відпочили, набралися сил та ентузіазму. Адже на нас чекає новий сезон польових робіт. Якщо у вас ще немає мотоблока, значить, саме час його придбати. Якщо він у вас є, час подумати над його модернізацією.
Сьогодні ми поговоримо про власників повітряних мотоблоків, адже ми знаємо, з якими труднощами їм доводиться стикатися під час роботи. Чого тільки варті спринтерські забіги за своїм залізним конем, адже інколи він, ніби наслухавшись саундтреків Брайана Адамса зі «Спірита», ніяк не дає себе наздогнати. Саме у таких ситуаціях приходить на допомогу ходозменшувач. Останні роки все більшою популярністю користується редукторний зменшувач ходу. Саме про нього ми й пропонуємо поговорити.
Загальні відомості:
Редукторний ходозменшувач – це, з одного боку, дуже простий, але водночас і досить складний механізм. Він являє собою блок шестерень і валів. Іншими словами, додаткову коробку передач, що встановлюється на повітряний мотоблок між заводською коробкою і двигуном.
Як же вибрати ходозменшувач для мотоблока?
Для початку вам потрібно знати, що ми випускаємо дві моделі редукторних ходозменшувачів: для дизельних і бензинових мотоблоків. Візуально вони відрізняються тільки кількістю отворів на стороні, що кріпиться до двигуна. Вибирати ходозменшувач необхідно згідно з типом двигуна.
Далі ми дамо ряд рекомендацій, на які варто звернути увагу!
Конструктивних відмінностей у дизельних мотоблоках, що б вплинули на можливість встановлення зменшувача ходу, до сьогоднішнього дня ми не спостерігали. Тому вони встановлюються без яких-небудь доопрацювань. А якщо вже так сталося, що на ваш мотоблок він не підійшов, повідомте, будь ласка, нам, і ми охоче знімемо всі необхідні виміри, щоб в майбутньому врахувати ще одну китайську хитрість.
Якщо ж у вашому гаражі стоїть бензиновий мотоблок з двигуном повітряного охолодження, ми дуже рекомендуємо провести заміри. Ось основні параметри, на які необхідно звернути увагу:
- Діаметр валу двигуна повинен бути 25 мм, шліцьовий. Також варто перевірити довжину вильоту хвостовика. Адже якщо вона буде більш або менш як 38 мм, цілком можливо, що вам можуть знадобитися доопрацювання втулок ходозменшувача. Можливо, вал двигуна доведеться торцювати.
- Заводська коробка передач мотоблока повинна мати 2 швидкості вперед і одну – назад.
- Приєднувальні отвори до двигуна: дизельні двигуни мають 8 отворів. Умовно кажучи, 4 отвори розташовані по малому кільцю, і 4 – по великому. Міжвісні відстані отворів малого кільця становлять 91 мм, а великого – 127 мм. У бензинових двигунів отворів всього 4, і міжвісні відстані становлять 91 мм.
- Перехідна плита мотоблока, наразі у вас встановлена між заводською коробкою передач і двигуном. Найчастіше вона і стає каменем спотикання, який доводиться допрацьовувати. Щоб підібрати ходозменшувач, зверніться до наших менеджерів, зробіть фото вашої перехідної плити, і, якщо форма плити це дозволяє, ми можемо допрацювати її на нашому на підприємстві.
Якщо вам цікаво, як встановлювати редуктор ходозменшувача на дизельний мотоблок, шукайте відповідне відео на нашому каналі. Послідовність для бензинових мотоблоків буде аналогічною.
Сподіваємося, вам було цікаво, ми змогли вам хоч трохи допомогти — пояснити, як правильно вибирати ходозменшувач. Тепер ви знаєте, на що потрібно звернути увагу перед покупкою.
Якщо ви вже все перевірили, і хочете скоріше купити ходозменшувач або будь-яке інше обладнання нашого виробництва, звертайтеся до менеджерів, їхні контакти ви знайдете на нашому сайті.