Навіщо потрібний китайський двигун? ТОП-5 Область застосування
У цій статті поговоримо про сферу застосування бензинового двигуна потужністю сім кінських сил. Мова йде про японський двигун Honda GX200 та його китайські клони. Очевидно, що Хонда - це дуже надійний та дорогий двигун. Останній фактор для нашої країни критичний, тому в Україні Хонда набула незначного поширення, зате вкрай популярні аналоги різних торгових марок.
За час, протягом якого підприємство “Крючков” використовує подібні двигуни, ми мали справу з кількома моделями, серед них вже були FORTE F200G і Weima BT170F-s. В даний момент на нашому складі представлені двигуни торгової марки VIPER, але незабаром знову будуть Форте. Двигуни дуже схожі, проте мають і відмінності.
Варіанти застосування двигуна
Перший. Привід бензинового подрібнювача гілок.
Дуже часто покупці запитують про ціну подрібнювача на нашому сайті. Вона вказана без урахування двигуна та додаткової комплектації. За бажанням, покупець може придбати двигун у тому магазині, де йому зручно. Але покупка двигуна разом із подрібнювачем має переваги.
Всі двигуни ми адаптуємо для використання шляхом встановлення шківа на вал. При покупці подрібнювача без двигуна цим шківом подрібнювач ми не комплектуємо. Причина - різні типи виконання двигунів, є варіанти з 19 і 20 мм шпоночним валом, буває шліцевий вал, а ще є конусний. Передбачити потрібний варіант шківа складно, це з одного боку. З іншого - комплектація двигуна шківом - це додатковий бонус при покупці.
У другому варіанті використання йдеться про монокультиватор.
В даному випадку є відмінності в комплектації, порівняно з подрібнювачем.
Шків є частиною комплекту монокультиватора, при цьому його внутрішній діаметр відповідає діаметру валу наявних на нашому складі двигунів. Таким чином, при самостійній комплектації монокультиватора двигуном варто уточнити діаметр отвору в шківі при замовленні.
Треба наголосити, що при придбанні двигуна одночасно з монокультиватором шків на вал двигуна покупцю потрібно встановити самостійно! Також слід врахувати, що в процесі збирання культиватора знадобиться адаптація двигуна - переробка системи керування газом. Крім цього, бажано змінювати положення глушника з таким розрахунком, щоб вихлопні гази не потрапляли в обличчя оператору. Якщо раптом ви не хочете займатися цими роботами, ми пропонуємо послугу зі збирання монокультиватора.
Третій пункт – генератор для електропостачання на основі асинхронного двигуна.
Перевагами такого варіанту є:
- двигуни типу GX200 підходять для використання у генераторах;
- завдяки китайським виробникам у нас більш-менш доступна вартість;
- асинхронні двигуни набули широкого поширення та легкодоступні або можуть лежати без застосування. Наприклад, двигун від старої пральної машини.
Під час перегляду ролика про виготовлення генератора на нашому ютуб-каналі “Крючков” один із підписників поставив низку запитань. Яких саме і що з цього приводу відповіли наші спеціалісти - читайте далі.
1. Яка синусоїда була на виході?
Вимірювання синусоїди ми не проводили. При виготовленні стояло завдання - забезпечити подачу електроенергії без високих вимог до якості. Генератор використовуємо для освітлення, електроінструменту, чайника. Він виконує ці функції.
2. Як поводив себе двигун під час увімкнення чайника?
Чайник - це не те навантаження, яке цей генератор "відчув", але повинні відзначити, що особливістю генератора є відсутність автоматичного регулювання газу. Тому при зміні навантаження може знадобитися ручне коригування положення ручки "газу".
3. Що саме повинно грітись, якщо підібрали невірно ємність конденсаторів?
Гріється корпус двигуна. Ті джерела, які нам були доступні, пропонували звернути увагу на температуру корпусу двигуна, і дані про точну температуру не вказували.
4. Якась ще електроніка використовується у генераторі, окрім тахометру, показометру напруги/частоти та автоматів?
Жодна електроніка чи автоматика в генераторі не використовувалася. Як ми вже інформували раніше, генератор потрібен для технічних потреб і не має вимог до якості електроенергії.
Четвертий варіант використання – теж генератор, але виключно зварювальний.
У принципі ідея використання двигуна внутрішнього згоряння для приводу в дію зварювального генератора не нова. Ймовірно, багато господарників стикалися з так званими САКами або зварювальними колісними апаратами. Зазвичай ця конструкція включає двигун, генератор і колісний візок. У нашій компанії є подібний, зовсім недавно його відремонтували, але, щоправда, без колісного візка.
Та повернемося до двигуна. На його основі також реально виготовити зварювальний апарат. В якості генератора можна застосувати потужний генератор з автомобільної техніки, трактора, мікроавтобуса або автобуса. Рекомендуємо познайомитися з ютуб-каналом "Микола Супрун", на якому автор показує виготовлення малогабаритного САКа саме на основі двигуна Вайпер.
Насправді це в Україні подібний двигун використовується для роботи, а за кордоном він частіше відпочиває. Такі двигуни застосовуються для приводу різної мототехніки, найчастіше - картингів. До речі, започаткували цей вид спорту та подібну техніку військові льотчики, які влаштовували змагання на візках для авіабомб. Арт Інглс, колишній військовий пілот, 1956 року на автоперегонах представив перший карт.
Отже, двигун чудово підходить для моделей початкового рівня. Впевнені, що за бажання багато наших читачів зможуть виготовити щось подібне. У найпростіших моделях трансмісія ланцюгова навіть без зчеплення. Заводяться вони зі штовхача. Тому такі двигуни мають ще одне застосування - для розваги.