Огляд подрібнювачів гілок під бензиновий двигун
Якщо ви дійшли висновку про необхідність придбання подрібнювача гілок або дровокола, вам варто подумати про подрібнювач гілок під бензиновий двигун.
Це мобільний комбінований варіант, який застосовується дуже широко.
Загальні відомості
Подрібнювач гілок із приводом від бензинового двигуна відмінно підходить для порубки гілок діаметром близько 50 мм, а на виході ви отримуєте гілки довжиною близько 10 см. З першого погляду здається, що це трохи і є подрібнювачі, які здатні рубати гілки набагато більшого діаметру. Але не варто забувати про цінник таких подрібнювачів, і вони призначені більше для «промислового» використання.
Особливості конструкції
Основний вузол подрібнювача - серцевина. Корпус серцевини виготовлений із сталевого куточка 40 х 5 мм та закритий пластинами листової сталі товщиною 5 мм. Усередині корпусу розташований шестерний редуктор, що забезпечує передачу моменту, що обертає, з первинного валу на рубочний пристрій.
Загалом механізм подрібнювача має тривальну систему. На нижній (первинний) вал, або, як його ще називають, вал-шестерню, встановлений ведений шків, а на середньому та верхньому валах встановлено 8 ножів (по 4 ножі на кожен вал). Шестерні, вали та ножі подрібнювача гілок виготовлені із 45-ї сталі. Крім того, всі шестерні та вали проходять термічну обробку.
У вузлі нижнього валу встановлено два 206 підшипники. Вал-шестерня має діаметр 30 мм. Середній вал має діаметр 40 мм, і тут використовується пара 208 підшипників. Верхній вал має діаметр 45 мм, і тут поєднуються 208-й та 209-й підшипники.
Подрібнювач гілок під бензиновий двигун встановлюється на подрібнювач на пластину кріплення. Пластина закріплена до корпусу подрібнювача на шарнірні петлі, що дає можливість регулювання висоти та натягу приводного ременя.
Принцип дії подрібнювача гілок
Крутний момент від двигуна передається на шків подрібнювача, який обертає вал-шестерню. Далі через шестерні обертання передається на вали. Середній та верхній вали обертаються у протилежних напрямках. Гілки подаються в рубочний пристрій через завантаження бункер і викидаються назовні через бункер вивантаження. До нижньої частини корпусу подрібнювача гілок приварені чотири ніжки, що забезпечують виробу стійкість.
Для більш плавної роботи подрібнювача гілок на шків потрібно встановити маховик. Для цього до шківа приварена спеціальна маточина з розболтуванням під жигулівське колесо. Попередньо колесо потрібно збалансувати.
Ножі подрібнювача виготовлені з конструкційної 45-ї сталі, яка добре «тримає» ріжучу кромку і має достатню стійкість до механічних навантажень. Товщина ножа 12 мм.
Подрібнювачі представлені у двох різних модифікаціях. У першій моделі встановлені ножі з одностороннім заточенням. Ріжуча кромка гостріша, ніж у альтернативної моделі, ножі сходяться внахлест - перерізаючи гілку. Це заточення підійде тим, кому потрібно рубати як сухі, так і сирі гілки.
Ножі проходять термічну обробку, край досить гострий, але при цьому її простіше пошкодити! Потрібно дивитися, щоб туди не потрапляло нічого, окрім гілок. Друга модель має ножі із двостороннім заточенням. Варто звернути увагу, що ці ножі підходять тільки для рубки сирих гілок, тому що тут вони сходяться встик і край менш гострий, але при цьому її складніше пошкодити! Сухі гілки просто переламуватимуться.
Замінити ножі не так просто – необхідно змістити шестерню на один зуб, виставити ножі, щоб вони правильно сходилися, а потім заново вварити втулку шестірні.
Стандартна комплектація:
- ріжучий модуль;
- станина;
- бункер для завантаження;
- бункер для розвантаження;
- шків зі маточицею під жигулівське колесо;
- ремінь В-1950.
Додаткова комплектація
Додатково конструкція подрібнювача гілок передбачає можливість встановлення дровоколів. Він встановлюється на верхній вал. Відповідно, за потребою можна доукомплектувати виріб столиком та гвинтовим конусом для колки дров.
У ПП Крючков також можна додатково придбати бензиновий двигун. Ми виготовляємо шківи для двигунів, які будуть йти в комплекті з подрібнювачем, а за стандартом двигуни йдуть без шківа. На сьогоднішній день ми використовуємо двигуни на 6,5 і 7,5 к. с. Але якщо у вас вже є двигун і вам потрібно виготовити шків самостійно, не забудьте про те, що мінімально допустимий діаметр шківа для ременів профілю «В» складає 140 мм.