Огляд ходозменшувачів виробництва Крючков
Незабаром починається сезон польових робіт і потрібно до нього як слід підготуватися.
Ми поговоримо про такий потрібний для власників мотоблоків з двигуном повітряного охолодження пристрої як ходозменшувач.
Наше підприємство виготовляє кілька модифікацій цього корисного пристрою. Можемо розділити їх на дві групи - ланцюгові та редукторні ходозменшувачі. Кожна має свої особливості та модельний ряд, який розроблений для встановлення на певну модель мотоблоку (потужність, а також дизель чи бензин). Основні ж відмінності полягають саме в приєднувальних пластинах та розбовтуванні.
Модельний ряд ходозменшувачів
Ми виділяємо дві моделі - Ходозменшувач Zirka-105 та Ходозменшувач Zirka-135.
Редукторних ходозменшувачів також дві моделі - під дизельні та бензинові мотоблоки.
Особливості конструкції
Ланцюгові ходозменшувачі
Один із основних критеріїв, на які необхідно звернути увагу при виборі, — вал редуктора. Він має бути шестигранним, з перетином 32 мм. Ходозменшувач встановлюють на мотоблок, колеса - на вал ходозменшувача, на якому також є зірочки. Додатково є пара зірочок, які потрібно встановити на вал редуктора мотоблока. Вся ця конструкція працює завдяки ланцюговій передачі. Передатне співвідношення зірочок дорівнює 2,5:1.
Різниця між моделями Zirka-105 та Zirka-135 полягає у кріпильних отворах на плиті. Також ходозменшувач Zirka-105 має додаткову перехідну рамку, яку необхідно використовувати для встановлення на бензинові мотоблоки.
Простіше кажучи, ходоуменьшитель Zirka-105 підходить для 6- і 7-сильних мотоблоків, а Zirka-135 - для 9-сильних.
Редукторний зменшувач ходу — складніший механізм. Він є додатковою коробкою передач, яка встановлюється на повітряний мотоблок між коробкою і двигуном. Випускається дві модифікації – для дизельних повітряних мотоблоків та бензинових.
Якщо з дизельними все досить стандартно і їхнє встановлення проходить без питань, то з бензиновими мотоблоками питання періодично з'являються.
Основні аспекти, на які необхідно звернути увагу, – це діаметр валу двигуна – 25 мм, шліцевий. Перевірте також довжину вильоту хвостовика, оскільки якщо вона буде більшою або меншою за оптимальне значення, можуть знадобитися доробки втулок ходоуменьшителя. Коробка повинна мати дві швидкості вперед і одну назад, і найголовніший аспект – перехідна плита мотоблока, яка зараз встановлена між коробкою і двигуном. Найчастіше всі нестикування виникають саме з нею.
Якщо параметри розболтування перехідної плити для дизельних та бензинових мотоблоків не збігаються, не варто зневірятися. Якщо форма плити дозволяє, отвори можна пересвердлити.
Відрізняються ланцюгові та редукторні ходозменшувачі, по-перше, ціною, а по-друге, зручністю експлуатації. Редукторний ходозменшувач не вимагатиме демонтажу, якщо вам необхідно повернутися на «рідні» оберти мотоблока, на відміну від ланцюгового. Але ще ми хочемо звернути вашу увагу - при використанні редукторного зменшувача ходу обороти валу відбору потужності також зменшуються. Якщо ви хочете на малій швидкості використовувати роторну косарку через перехідник від ВОМу, обороти будуть не ті.
Стандартна комплектація
Сподіваємося, вам було цікаво і ми змогли вам допомогти в правильному виборі ходозменшувача — тепер ніякі польові роботи вам не будуть тягарем. Якщо хочете купити ходозменшувач або інше обладнання нашого виробництва, поспішайте до нас на сайт. Нам буде дуже цікаво дізнатися, що ви думаєте про цей механізм.