Перероблення мотоблока на мототрактор. Інструкція
Сьогодні ми хочемо в доступній формі розповісти про процес перероблення мотоблока на мототрактор на основі комплекту для переобладнання, що ми виготовляємо.
Процес, чого і варто було очікувати, розпочинається з розбирання мотоблока і підготовчих робіт
Спочатку треба зняти тягу управління і руків'я. Потім — дістати з куліси важіль перемикання передач і демонтувати шахту. Далі — зняти ремені та прибрати двигун, від'єднати від редуктора підрамник.
Підрамник може кріпитися на п'ять болтів або дві шпильки. Від цього залежить те, потрібно замовляти задній піднімальний механізм на п'ять болтів чи на чотири.
Усе зробили? Тепер поверніть лапку зчеплення на один болт у сторону двигуна. Це потрібно для нормальної роботи зчеплення після повороту редуктора.
Пробка для заливання масла, розташована біля основи куліси під шахтою, прикрита гумовою пробкою. На це потрібно звернути увагу. Тепер зніміть пробку, почистьте і знежирте місце встановлення.
Пробка більше не буде використовуватися для заливки масла, тому її можна приклеїти на силікон. Масло ж треба заливати через кришку куліси. Щоб злити, слід відкоркувати одну з півосей.
Якщо на мотоблоці встановлена фреза, перелийте з неї масло в мотоблок. Щоб це зробити, треба підняти фрезу і провернути редуктор з мостом мотоблока. Зніміть фрезу. Вийшло? Тепер треба прокрутити вперед за ходом руху мосту мотоблока. Фланець, до якого була прикріплена фреза, повинен дивитися вгору. Щоб редуктор не впав, поставте під нього підставку. Зніміть залишки прокладки, і перевірте наявність масла. Якщо потрібно, долийте.
Залили масло — встановіть кришку, роль якої виконує плита з причіпним вузлом. Замість прокладки використовуйте автомобільний герметик.
Якщо у вас вийшло виконати перераховані вище пункти, можна вважати, що з підготовчими роботами покінчено. Переходьте до збірки зі встановлення рами. На цьому етапі зручно встановити зірочку приводу фрези, якщо вона входить до комплекту.
Проверніть редуктор у вихідне положення. Прикрутіть задній піднімальний механізм, приєднайте шахту і встановіть раму. Прикрутіть нижній талреп.
Після цього прикрутіть тягу розблокування диференціала. Заглушіть лючок на шахті коробки перемикання передач — ним уже не вийде скористатися.
Тепер встановіть передню балку, прикрутіть її до рами. Опустіть раму і поставте на підставку. Установіть передні колеса.
Наступний етап — складання гальмівної системи
Спочатку треба зняти заднє праве колесо, відкрутити болти, що утримують кришку півосі. Останню знімати не потрібно. Установіть гальмівний барабан, шпонку, що утримує барабан від провертання.
Зафіксуйте барабан від зсуву, встановивши спеціальну проставку. Щоб її зафіксувати, потрібно з допомогою дриля засвердлити вал. Поставте кришку гальмівного барабана, закрутіть в проставку гвинт таким чином, щоб він зайшов у паз на валу.
Тепер треба встановити гальмівну тягу. Для цього протягніть її в спеціальний отвір у рамі. Прикріпіть до важеля на гальмівному барабані та важеля педалі.
Кермове управління — наступний крок
Потрібно прикрутити кермовий редуктор до спеціального кронштейна. Зафіксуйте кронштейн за допомогою кутового підсилювача, на зварювання.
Встановіть кермову колонку і надіньте тримач колонки. Висвердліть отвори в шахті, щоб його закріпити. Встановіть кермове колесо. Зафіксуйте його хромованою гайкою з заглушкою. Після цього можете встановити кермову тягу.
Перенесіть кронштейн, через який проходила тяга, в інше місце. До нього буде прикріплений захист.
Збирайте задній підіймальний механізм. Установіть верхній талреп заднього підіймального механізму. Щоб зробити це, прикрутіть кронштейн до нижньої частини причіпного вузла мотоблока.
Зафіксуйте важіль заднього підіймального механізму болтами. Установіть тягу заднього підіймального механізму, зафіксуйте її шплінтами. Далі — поставте раму сидіння і прикрутіть сидіння.
Прийшов час встановити заднє колесо
Прикрутіть до шахти болти-осі важелів включення блокування півосей, і прикріпіть до них важелі. Встановіть двигун, після чого — тягу і важіль ручного газу. Далі — тягу зчеплення, надіньте приводні ремені. Після цього слід прикрутити кожух захисту ременів і щитки на колеса.
Кожух захисту ременів потрібно підігнати. Збірку мототрактора завершує установка важеля коробки перемикання передач.
На цьому — все. Сподіваємося, інформація була корисною, тож полегшить вашу роботу. Найближчим часом ми розповімо, як встановити комплект підключення фрези, переднього підіймального механізму, перехідника для косарки та лопати відвалу.