Редуктор привода фрези. Інструкція по встановленню
У цій статті ми розкажемо, як установити на мототрактор редуктор привода фрези.
Коротка передісторія. Деякі власники кіт-наборів відзначають знижену ефективність роботи фрези. Редуктор вирішує цю проблему, завдяки йому робота з фрезою стає максимально якісною.
Давайте разом розглянемо конструкцію і комплектацію, це допоможе вам у прийнятті рішення стосовно придбання і подальшого встановлення.
Розпакувавши і акуратно розклавши все на столі, бачимо:
1) довгий і короткий ланцюг для підгонки по довжині, напівланку і замкову ланку;
2) стопорне кільце: одне для фіксації шестерні на валу, а інше для фіксації підшипника в корпусі редуктора (стопорне кільце для фіксації шестерні може бути встановлене на валу завчасно);
3) сальник;
4) пружину натягувача;
5) дві шпонки: одна на 6, інша на 8 мм;
6) підшипник 205 (усього підшипників 2 шт., один з них уже встановлений у корпус редуктора);
7) комплект кріпильних болтів;
8) дві одинарні та одну подвійну зірочки;
9) шліцьовий вал з пружиною та кулькою;
10) натягувач;
11) корпус редуктора.
Для установки редуктора знадобиться шестерня первинного вала, яка була знята з фрези при переробці мотоблока в трактор. Шестерня в комплект редуктора не входить! Ми розраховуємо, що ви її зберегли і зможете використовувати. За необхідності шестерню можна купити окремо.
У цій статті ми розповімо послідовність дій при установці редуктора на зібраний мототрактор з перехідником для фрези.
Для установки редуктора на знову зібраний мототрактор знадобиться додаткова комплектація: плита фрези з регулювальними пластинами і модифікований первинний вал фрези.
Перед початком установки редуктора в цьому випадку необхідно замінити вал фрези, зняти з нього шестерню первинного вала і потім установити її в корпус редуктора нашого виробництва.
Детальний процес заміни вала показаний в інструкції по переробці мотоблока, яку ми надаємо покупцям кіт-набору.
Збирання починаємо з установки вилочки у вертикальне положення. Потім вставляємо ведену шестерню в корпус редуктора. Правильне положення на фото.
Після цього підготовлюємо ведений вал редуктора. Встановлюємо стопорне кільце, в отвір вставляємо пружину і накладаємо зверху кульку – фіксатор положення шестерні. Заводимо вал в корпус, затискаємо кульку і вставляємо вал в шестерню, а потім в опорний підшипник.
Одягаємо підшипник на ведений вал і за допомогою наставки запресовуємо його в посадкове місце. Орієнтиром правильної фіксації являється візуальна видимість паза для стопорного кільця. Одягаємо стопорне кільце.
Перевіряємо роботу механізму, обертання вала і роботу важеля відключення привода.
Змащуємо вал машинним маслом і встановлюємо сальник.
Подальше збирання здійснюємо на мототракторі. Демонтуємо сидіння, відкручуємо важіль заднього підйомного механізму і талреп, знімаємо причіпний вузол, який виконував функцію кришки.
Редуктор кріпимо до коробки передач через прокладку (або можна використати автомобільний герметик). Використовуємо гвинти з внутрішнім шестигранником з комплекту.
Після затяжки гвинтів прикручуємо до корпуса редуктора талреп і задній підйомний механізм. Потім кріпимо сидіння. Всі кріплення стандартні.
Установлюємо на вал заднього підйомного механізму проміжну зірочку і фіксуємо її стопорним кільцем.
Одягаємо на вал фрези зірочку, розраховану на фіксацію за допомогою шпонки. Домагаємося співвісності з паразитною зірочкою. Засверлюємо вал і фіксуємо зірочку за допомогою стопорного гвинта.
Надягаємо ланцюг і з’єднуємо його за допомогою замкової ланки.
Тепер надягаємо зірочку на вал редуктора привода фрези, як і раніше, фіксуємо її за допомогою шпонки і домагаємося співвісності.
Надягаємо ланцюг. Для уникнення зміщення по валу засверлюємо його і закручуємо стопорний гвинт.
Остання деталь – натягувальний ролик, прикручуємо його тримач до коробки передач. За допомогою шайб виставляємо потрібне положення ролика на вісі, надягаємо стопорне кільце і приєднуємо пружину.
Рекомендуємо подивитись відео з установки, в ньому весь процес показаний більш детально і наочно.