Ремонт редуктора мотоблока "Нева" (частина 1)
У деяких відео на нашому каналі Ви могли зустрічати робочий мотоблок НЕВА, який використовувався в різних цілях в тому числі в випробуваннях продукції яку ми випускаємо. Але як і будь-яка техніка, з часом мотоблок вичерпав свій ресурс живучості та зажадав ремонту.
Ми порахували, що нашим підписникам буде цікаво, а комусь і корисно при ремонті такої техніки побачити процес усунення поломки. В нашому випадку перестали працювати всі передачі окрім задньої. Нам буде потрібно розкрити редуктор. Для цього відкручуємо болти кріплення двигуна, перекинувши мотоблок. Система зчеплення на нашому мотоблоку була спочатку перероблена.
Для того щоб зняти двигун ми подаємо його вперед і знімаємо ремінь зі шківом. Прибираємо двигун. Для зручності перевертаємо весь мотоблок. Він став легше і Ви зробите це без зусиль. Розкручуємо всі болти кріплення рами до редуктора, знімаємо піввісь з колесами. Відкручуємо захисні крила, які разом з рамою і кермом мотоблока передаються на малярську ділянку для фарбування. Звільнивши від стопорного кільця, знімаємо шків редуктора. Відкручуємо причіпний вузол і витягуємо з рами редуктор. З ним ми і будемо далі працювати.
На нашому підприємстві, як Ви вже знаєте з попередніх відео про ремонт коробки передач важкого мотоблока Зубр, є і активно використовуються зубонарізні верстати, за допомогою яких в разі необхідності ми зможемо виготовити нові шестерні, нарізати шліци і так далі. Далі при складанні ми замінимо всі металовироби, так як старі не витримали навантаження і деформувалися.
Приступаємо до розбирання. Зливши масло, знімаємо кришки з підшипників вала, намагаючись не пошкодити прокладки. Як бачите, першим сигналом для нас стала стружка в трансмісивному маслі. Також не пошкоджуючи прокладку, розкриваємо корпус редуктора. Зараз же перевіряємо вироблення на шестернях, валах, шліцах, втулках і підшипниках. Відразу ж діагностуємо значне характерне вироблення на вилці включення передач від шестерень проміжного і первинного валів. Деякі деталі виявилися в хорошому стані, їх ми розбирати не будемо.
У другій частині відео ми покажемо виготовлення нових деталей коробки, складання мотоблока і влаштуємо пробний виїзд.
Щоб побачити ще більше відео про нашу продукцію, підписуйтесь на наш канал. Ваші питання, побажання і зауваження надсилайте на електронну адресу, яку Ви бачите на своєму екрані.