Встановлюємо косарку на мотоблок за допомогою кутового редуктора
Сезон заготівлі сіна в розпалі, і ми підготували матеріал, який допоможе вам встановити роторну косарку з ремінним приводом на мотоблок з заднім валом відбору потужності.
У нашому асортименті вже є ремінний перехідник для косарки під мотоблоки цього класу. А з весни 2020 року розпочато виробництво кутового редуктора з конічними шестернями, однією з областей застосування якого є передача обертання від ВВП мотоблока на ведений вал роторної косарки з ремінним приводом.
Перелік комплектуючих, необхідних для установки косарки
- Кутовий редуктор з монтажним кронштейном. На нашому сайті ви знайдете його в розділі «Перехідні механізми» (артикул виробу ПМ3).
- Комплект підключення косарки до редуктора, який включає в себе зчіпний пристрій і сталевий шків. Цей виріб розміщено в розділі «Деталі» (артикул ПМд9).
- Роторна косарка і мотоблок.
Збирання починаємо з підготовки мотоблока. У нашому випадку ручки на мотоблокові вже розвернені, а вам потрібно буде це зробити відповідно до рекомендацій виробника мотоблока.
Як ми вже говорили раніше, оптимальний режим роботи косарки і комфортну швидкість руху забезпечує редукторний зменшувач ходу. Бажано, щоб він уже був на вашому мотоблокові.
Послідовність дій при встановленні кутового редуктора
Починаємо з кріплення монтажної пластини. Вона повинна бути розміщена підсилювачами в сторону редуктора. Через відмінності в конструкції мотоблоків різних виробників монтажна пластина може потребувати доробки. Головне завдання на цьому етапі – забезпечити співвісність ВВП мотоблока і первинного вала кутового редуктора. Цей параметр залежить від правильного розміщення монтажної пластини.
Не поспішайте затягувати кріплення!
Переходимо до установки кутового редуктора. Він розроблений для мотоблоків, оснащених шпонковим валом відбору потужності діаметром 18 мм. Вставляємо шпонку в паз і одягаємо кутовий редуктор.
Прикручуємо фланець редуктора до монтажної пластини на чотири болти. Не забувайте використовувати шайби і гровери. На цьому етапі слід надійно затягнути всі болтові з’єднання. На етапі збірки це було рано робити, оскільки люфт на з’єднаннях полегшує збирання.
Далі встановлюємо на вихідний вал редуктора шків, але остаточну фіксацію робимо на останньому етапі.
Послаблюємо регулювальні болти на зчіпному вузлі та фіксуємо його пальцем. Зчіпний пристрій виготовлений з мінімальними зазорами, що необхідно для виключення небажаних люфтів в процесі роботи. Додатково фіксуємо зчіпний пристрій в причіпному вузлі за допомогою регулювальних болтів. Також з їхньою допомогою слід відрегулювати співвісність. Після завершення регулювання затягуємо контргайки.
Далі готуємо тягу з талрепом до установки на косарку, знімаємо хомут. Головне завдання тяги – забезпечити надійне кріплення косарки до мотоблока з урахуванням навантажень, що виникають при використанні ремінного приводу.
На цьому етапі слід відрегулювати положення косарки відносно мотоблока з урахуванням довжини ременя. Фіксуємо косарку до зчіпного пристрою на болтові з’єднання без остаточної затяжки. Тепер встановлюємо тягу з талрепом, вона фіксується до рами косарки хомутом.
Здійснюємо затяжку всіх кріплень.
Тепер можна виставити привідний шків і зафіксувати його гвинтом з внутрішнім шестигранником. Для надійності рекомендуємо зробити проточку під гвинт дрилем. Це виключить зміщення і провертання вала в процесі роботи.
На цьому установка роторної косарки з ремінним приводом на середній мотоблок завершена. Рекомендуємо переглянути відеодемонстрацію описаного процесу.
Дякуємо, що читаєте!