Встановлення диференціалів на мотоблок
Мотоблоки з двигунами повітряного охолодження користуються популярністю завдяки доступній ціні і простоті конструкції. У багатьох господарствах вони використовуються для механізації вирощування картоплі. При цьому, один з найбільш трудомістких процесів - це розворот мотоблока при переході на наступний рядок. Причина цього, у тому що конструкція трансмісії не передбачає розблокування піввісь.
При розвороті на передачу радіус розвороту досить великий, а розворот на нейтральній передачі передбачає подолання сили тертя нерухомого колеса. У польових умовах додаткові труднощі створюють нерівності грунту і вага навісного обладнання.
Для полегшення розворотів багато власників мотоблоків використовують обгонні муфти.
Найбільшою популярністю користуються диференціали виготовлені на основі напівмуфти, яка має надзвичайно просту конструкцію, полегшує розворот при переході з рядка на рядок і дозволяє рухатися переднім і заднім ходом.
Методика розвороту така: на нейтральній передачі потрібно повертати мотоблок навколо власної осі, при цьому одне з коліс не обертається, а друге вільно обертається на муфті, на один неповний оборот, цього достатньо для розвороту на 180 градусів при послідовній обробці рядка за рядком.
При використанні мотоблока з цим типом диференціалів є особливість, при рушанні з місця, після розвороту, або при зміні напрямку руху, потрібно дотримуватися обережності, так як відбувається холосте провернення приводного вала щодо коліс, до моменту включення диференціалів.
Саме такий тип диференціалів виробляє наше підприємство. Ми виготовляємо диференціали в таких виконаннях:
- Диференціал ( "Zirka-105") ков. ДФ2
- Диференціал ( "Zirka-135") ков. ДФ4
- Диференціал Ø23, ДФ5
- Диференціал Ø25,5 короткий, ДФ6
- Диференціал Ø25,5 довгий (Pubert), ДФ7
- Диференціал універсальний, ДФ8
Послідовність установки «диференціал типу" Zirka-105 "» така:
- Демонтувати стандартні піввісь.
- Встановити на їх місце піввісь з диференціалами.
- Просвердлити отвір в диску колеса для блокування роботи напівмуфти при русі.
При складанні потрібно звернути увагу на відповідність малюнка протектора напрямку обертання коліс або грунтозачепів і розташування потайних головок кріпильних гвинтів, які не повинні заважати вільному обертанню обгонів муфти.
Зверніть увагу, розблоковану муфту можна використовувати тільки в польових умовах! Обов'язково блокуйте механізм муфти при використанні мотоблока з причепом!