Встановлення другого приводного ременя на "Козак Полтавский"
Давайте почнемо з того, що згадаємо попередні випуски, присвячені мототрактору «Козак Полтавський».
Це матеріали, присвячені оранці. Ми випустили два епізоди, в яких показали варіанти плугів і провели тестову оранку. У процесі випробувань стало зрозуміло, що Козак має особливості конструкції, які ускладнюють настройку плуга. Хорошої якості оранки нам досягти не вдалося.
Учасники нашої вайбер-групи активно обговорювали цю тему та висловили низку побажань. На підставі побажань наших замовників ми внесли зміни в конструкцію, про які розкажемо в цій статті.
Ще раз хочемо нагадати, що «Козак Полтавский» – відносно новий виріб і процес удосконалення його конструкції знаходиться в активній фазі. Обов'язково висловлюйте свої побажання та рекомендації щодо покращення конструкції, а ми по можливості їх будемо їх реалізовувати.
Але повернемося до суті. Сьогодні ми розглянемо кілька розділів.
- Доопрацювання підйомного механізму.
- Модернізація привода мототрактора та встановлення другого приводного ременя.
- Установка подрібнювача гілок.
Тепер давайте зупинимося на кожному пункті докладніше.
У процесі зйомки демонстраційного відео про оранку стало очевидним, що фіксатор підйомного механізму спрацьовує в процесі роботи і не забезпечує плаваючий режим заднього підйомного механізму. Це створює незручності для оператора, потрібно правою рукою постійно підтримувати ручку фіксатора.
Тепер ви бачите роботу фіксатора. Під час підйому він автоматично спрацьовує.
Для реалізації плаваючого режиму підйомного механізму знадобиться невелика модернізація, що не потребує додаткових комплектуючих. Суть у тому, що необхідно приварити чи закріпити додатковий фіксатор пружини.
Місце для фіксатора слід підібрати дослідним шляхом, з таким розрахунком, щоб натяг пружини був достатнім для утримання фіксатора у верхньому положенні і забезпечував вільний підйом і опускання причіпного вузла. Переставляємо пружину. Тепер фіксатор не заважає вільному руху редуктора із причіпним вузлом.
При маневрах підйомний механізм фіксується за допомогою важеля. Для забезпечення безпечного транспортування навісних знарядь рекомендуємо встановити пружину у базове положення.
Переходимо до другого пункту. Встановлюватимемо другий ремінь.
Оскільки проміжний шків, розташований на півосі редуктора, вже має вільний струмок, для цього нам знадобиться лише натягувач із двома роликами та захисний щиток із кронштейнами збільшеної довжини.
Найскладніше, що потрібно буде зробити – завести ремінь за опору рами. Для цього відкручуємо болти, що з'єднують раму підйомного механізму, раму трактора та опору. Болти з рами трактора не виймаємо для спрощення подальшого збирання. Щоб звільнити опору, піднімаємо раму за допомогою домкрата.
Після того, як болти відкручені, провертаємо опору та забезпечуємо доступ до шківа. Тепер треба припідняти колесо. У нас на трактор встановлена фреза, її використовуватимемо, як домкрат. Щоб не пошкодити ножі, підкладаємо дошку.
Заводимо ремінь за опору та встановлюємо його.
Складаємо в зворотній послідовності.
Наступний етап – встановлення натягувача.
Для вільного доступу знімаємо настил. Викручуємо шурупи і відкручуємо болти кріплення настилу до крила. Демонтуємо крило.
На екрані ви бачите старий та новий натягувач. Новий має кронштейн збільшеної довжини та два ролики. Використовувати старий натягувач не вдасться, бо якщо на ньому збільшити довжину осі роликів, він заважатиме вільному ходу педалі зчеплення.
Прикручуємо натягувач до рами.
Далі встановлюємо захист ременя. Оскільки додався ще один ремінь, потрібно було збільшити довжину кріпильних кронштейнів.
Прикручуємо настил та встановлюємо крило. Процес встановлення другого ременя закінчено.
Наступні партії кіт-наборів «Козак Полтавський» будуть поставлятися в комплектації з натягувачем під два ремені. Для клієнтів, які бажають дооснастити свій трактор другим ременем, буде у продажу комплект дооснащення.
Уважні глядачі мали помітити, що на тракторі з'явився захисний щиток на барабані зчеплення. Це щиток з комплекту мотоблока, для його встановлення потрібно трохи змінити геометрію кронштейнів.
Тепер давайте перейдемо до встановлення подрібнювача.
Для мототрактора, виготовленого з мотоблока, ми випускаємо моделі ДР8 і ДР18. Вони відрізняються типом ножів: під сухі чи сирі гілки.
Подрібнювач поставляється із дишлом для транспортування.
Кронштейни для кріплення перехідної рамки мають такі самі параметри, як на кіт-наборі першої версії. Для фіксації використовуються два пальці. Ремінь із комплекту по довжині підійшов.
Проведемо тестовий запуск. Все в порядку!
Рекомендуємо придбати подрібнювач!
Це вся інформація щодо кіту-набору «Козак Полтавський». Але є додаткові дані. Як ви знаєте, у нас у господарстві є мінітрактор ДТЗ 244. Ми придбали вживану кабіну і зараз займаємося її адаптацією під наш мототрактор. Потрібні були доробки, але за допомогою болгарки та зварювального апарату кабіна стане на наш ДТЗ як рідна.
Невеликий анонс: ми починаємо торгувати запчастинами для мотоблоків. Тож найближчим часом на каналі виходитимуть відео з детальними оглядами запчастин.
І ще одне. Якщо ви пам'ятаєте, ми оголосили у минулому матеріалі про початок новорічного конкурсу. Для наших постійних та вірних глядачів, які дивляться і читають до кінця, підказуємо. Ви звернули увагу на розповідь про кабіну? Це не випадково. Вона – перший лот нашого конкурсу. Знаходьте на сайті товар «кабіна для мінітрактора» та оформлюйте замовлення. Не забувайте у коментарях до замовлення вказати назву цього матеріалу!
Бажаємо удачі у конкурсі! Нехай розпочнеться гра! До зустрічі!