Заміна масла і охолоджуючої рідини в двигуні мототрактора
Літній період - це час активної експлуатації мотоблока і мототрактора. Попереду посів і посадка, підгортання, прополка і збирання врожаю. Для того щоб забезпечити стабільну роботу техніки, потрібно підготувати її до активної експлуатації. Тому ми вирішили зробити техобслуговування свого мототрактора. Плануємо злити дорогу охолоджуючу рідину і залити дистильовану воду. Також потрібно замінити масло.
Якщо ви використовуєте трактор зібраний на кіт наборі виробництва ПП Крючков, то зливний кран знаходиться позаду двигуна знизу, перед рульовою колонкою. Перед заміною потрібно прогріти двигун трактора. Відкручуємо заливну пробку радіатора і відкриваємо кран, якщо з відкритого крана не надходить рідина, можна його викрутити. Робити це потрібно обережно, тому що рідина гаряча! У нашому випадку рідина через кран не пішла, його довелося викрутити. При огляді з'ясувалося, що він порядно забитий і вимагає промивання.
На літній період експлуатації ми вирішили залити дистильовану воду. Її ж будемо використовувати для промивання системи. Закручуємо кран назад, особливих зусиль не докладаємо - різьблення конусне, можна підтягнути ключем. Заливаємо воду, перекриваючи соти радіатора. На це, в нашому випадку, пішло десь два літри. Даємо попрацювати двигуну перед тим як закрутити заливну пробку радіатора. В цей час контролюємо рівень рідини і якщо потрібно, доливаємо. Рівень рідини може падати, тому що виходять повітряні пробки, які утворилися під час заміни.
При промиванні системи порядок дій такий же як і при заміні: прогріваємо двигун, відкручуємо пробку горловини, зливаємо рідину, заливаємо нову, не забувши закрити кран зливу, заводимо двигун і даємо йому попрацювати. Стежимо за рівнем рідини, доливаємо якщо рівень опускається нижче мінімально допустимого. Процедуру потрібно повторювати поки не буде зливатися чиста вода!
2. Заміна масла.
Зливний отвір розташований попереду двигуна, внизу. Доступ до нього дещо ускладнений. Прогріваємо двигун і приступаємо до заміни. Відкручуємо заливну горловину і дістаємо щуп, це потрібно зробити обов'язково, щоб забезпечити доступ повітря в двигун, якщо заливну пробку НЕ викрутити, є ймовірність, що все масло не зіллється. Рекомендуємо встановити трактор під ухилом для повного зливу. Відкручуємо пробку і зливаємо відпрацьоване масло в підходящу ємність. Для заливки свіжого масла використовуємо воронку. Тип масла ми не змінюємо, тому промивати двигун не будемо.
Масло використовуємо напівсинтетичне - 10w40, надане нашим партнером, магазином «Світ Мото». Цей тип масла відмінно підходить для даного двигуна і умов експлуатації в нашому регіоні, має необхідну в'язкість і густоту. Заправний обсяг масла склав - 1 літр 800 грам.
Якщо у Вас немає точної інформації про необхідний обсяг, заливайте масло по щупу, при такому методі, рівень масла повинен бути між відмітками мінімуму і максимуму. При виборі масла потрібно враховувати температуру навколишнього середовища під час роботи. Для спрощення процедури підбору скористайтеся таблицею. Діаграми на малюнку показують температуру, негативну і позитивну, при якій масло зберігає свої властивості.
Ваші питання, побажання і зауваження надсилайте на електронну адресу kruchkov67@mail.ru. Щоб не пропустити цікаві статті, підписуйтесь на нашу розсилку або вступайте в групи в соціальних мережах.