Кіт набір нова версія
Сьогодні ми хочемо поділитися з вами чудовою новиною, а краще сказати – відмінним модернізованим виробом, на який ви вже давно чекаєте.
Мова піде про добре знайомий вам КІТ-набір.
Перш ніж ми почнемо знайомити вас із новинкою, згадаємо про те, з чого все починалося, а також відповімо на запитання, що таке КІТ-набір.
Перша версія КІТ-набору була розроблена нами в 2013 році.
КІТ-набір – це комплект деталей, що дозволяє переробити важкий мотоблок із двигуном водяного охолодження в мототрактор.
Суттєва особливість комплекту нашого виробництва в тому, що коробка передач перевертається у вертикальне положення, а фреза приводиться в дію від валу відбору потужності через ланцюгову передачу. При цьому вал фрези необхідно замінити на модернізований.
Така конструкція тягне за собою деякі обмеження. Фреза при підключенні через ВВП обертається з дещо меншими обертами, ніж при стандартному підключенні. Це обумовлено параметрами передавального відношення ланцюгової передачі приводу фрези, яке змінити не можна, щоб уникнути надмірних навантажень на двигун.
Також не вдавалося переобладнати мотоблоки, оснащені коробками без валу відбору потужності. У новій версії ця проблема вирішена, і з незначними доробками такі мотоблоки можна переробити в трактор.
Слід зазначити, що поточна версія КІТ-набору є надійною і простою в плані конструкції.
Як важливі переваги слід відзначити максимальну простоту, швидке збирання, високу надійність. Жорстке кріплення рами до редуктора і заднього мосту дає відмінні результати при транспортуванні вантажів причепом і при оранці.
За період випуску КІТ-набору велика кількість власників мотоблоків переобладнали їх у мототрактори з допомогою продуктів нашого виробництва. Дякуємо вам за довіру!
Тепер хочемо звернути вашу увагу на новинку
Основна особливість мототрактора, зібраного на основі нової версії КІТ-набору – редуктор розташований у природному положенні. Ми реалізували встановлення коробки передач на раму у так званому “плаваючому” положенні. Це дає можливість під'єднати фрезу та інші знаряддя таким чином, як це спочатку передбачено конструкцією мотоблока. Для управління фрезою зберігається заводський важіль, а управління роботою навісного обладнання відбувається природним чином. Так само, як якби опускання або підйом здійснювався за допомогою руків'я мотоблока.
Нова версія КІТ-набору вийшла конструктивно складнішою. Крім цього – металоємність, у порівнянні з поточною версією вище на 25%. При виготовленні виконується більша кількість токарних робіт, а відсоток відходів у вигляді стружки вище. Як приклад можна навести трьох струмковий шків напіввісі. Вага готового шківа – 5,8 кг. Він суцільний, виготовляється із заготовки, вагою 14 кг. Цей шків встановлений на підшипники, і ми вважаємо, що це дійсно гарне і надійне рішення.
Природне положення коробки передач потребувало встановлення обвідних роликів для реалізації пасової передачі під підлогою мототрактора. Ми використовували два направних ролики біля двигуна, а далі – проміжний шків, який розташований на лівій напіввісі.
Рама та інші вузли були доопрацьовані й посилені.
Конструкція з “плаваючою” коробкою перемикання передач має ряд переваг, серед яких:
- покращена ергономіка робочого місця;
- ефективна робота фрези;
- зручний в управлінні задній підіймальний механізм.
Для створення нової версії КІТ-набору нам необхідно було реалізувати спеціальні конструкторські рішення:
- Конструкція заднього підіймального механізму. Щоб весь механізм міг правильно функціонувати, рама кріпиться до редуктора через опорні підшипники. Управління заднім підіймальним механізмом здійснюється через редуктор. Загалом, це частина автомобільного кермового механізму. Підіймальний пристрій має два фіксованих положення та пливучий режим. У піднятому положенні механізм надійно фіксується. Щоб опустити навісне обладнання, потрібно прокрутити руків'я в напрямку підняття і натиснути важіль блокування з протилежного боку. Перше фіксоване положення – транспортне, воно необхідне для підключення причепа. Для роботи з фрезою або іншим обладнанням його потрібно опускати нижче. Завдяки застосуванню в механізмі підйому й опускання редуктора ми можемо уникнути встановлення дорогої та громіздкої гідравлічної системи. При цьому управління дуже просте і зручне – необхідно обертати руків'я.
- Механізм перемикання передач. Ми встановили кулісу коробки перемикання передач з тягою дистанційного керування. Пристрій винесено на праву сторону, перемикати передачі дуже зручно.
- Управління диференціалами. На відміну від попередньої моделі КІТ-набору, у якій важелі управління диференціалами були винесені на шахту коробки передач, у новій версії управління важелями розблокування ножне.
- Фронтальний підіймальний механізм отримав повністю нову конструкцію. Тепер з його допомогою можна без значних зусиль підіймати мульчер нашого виробництва, вагою 71 кг. І все це за прийнятного навантаження на руки.
Тепер ви розумієте, як працює вся система підйому та опускання.
Це була коротка презентація нового виробу. Наразі ми продовжуємо передсерійні випробування, які були започатковані восени й тривали взимку. Вартість готового виробу ще не сформована, зараз ми займаємося розрахунком собівартості.
Попри те, що КІТ-набір ще не надійшов у продаж, кілька наших співробітників проявили бажання бути серед перших замовників, і ми виробили модернізацію їх мототракторів. Це радує нас і каже про високий інтерес та довіру до нового виробу!
Сподіваємося, інформація була дійсно корисною, і ви зможете її використати під час роботи.