Монопідгортач. Модернізация. Косимо траву. Епізод № 3
Монопідгортач. Модернізация. Косимо траву. Епізод № 3
Це продовження статті - "Монопідгортач. Продовжуємо випробування. Частина№2". У цій статті продовжимо тему монопідгортача.
Зараз ми ведемо активні розробки і проводимо випробування, щоб до наступного сезону налагодити серійне виробництво.
Коротко розповімо про зміст попередніх епізодів.
У першій серії ми познайомили вас з концепцією монопідгортача. Завдяки використанню одного колеса агрегат, порівняно з мотоблоком, має менші габарити і дозволяє без складностей обробляти міжряддя картоплі, кукурудзи та інших культур.
Говорили про розбірну конструкцію і варіант продажу в форматі кіт-набору. Це має знизити вартість і полегшити транспортування в багажнику автомобіля. Також обґрунтували використання мотоблочного двигуна, а не мотора від мотокоси.
Провели тестове підгортання картоплі з використанням стріловидного підгортача і обробку міжрядь плоскорізом-розпушувачем.
В другій частині розглянули переваги монопідгортача порівняно з мотоблоком і продемонстрували роботу з фрезою, яка призначена для глибокого розпушування міжрядь.
В процесі випробувань і роботи над другою частиною серії стало зрозуміло, що редуктор, який ми використовували, має недостатнє передавальне відношення, і швидкість монопідгортача занадто висока. Про це також писали в коментарях наші активні підписники. Крім цього, ми зрозуміли, що вартість монопідгортача не буде низькою, тому слід розширювати його функціональні можливості. Розраховуємо, що це підвищить його цінність для покупців.
На даний момент розроблена версія монопідгортача з новим понижуючим редуктором. Порівняно з першою версією, швидкість руху знижена приблизно на 30 %. Редуктор двоступеневий, виробництво підприємства «Крючков», Україна, Полтава. Передавальне відношення редуктора – 9,4. Збільшення передавального відношення дозволило не лише забезпечити комфортну швидкість роботи, але і підвищило тягу.
Нову версію агрегата пофарбували в зелений колір, який допоможе нам його відрізнити від першої версії, яка пофарбована в чорний колір.
Під час тестових випробувань стало очевидним, що швидкість зеленої версії нижча, ніж у старої, чорної.
Завдяки використанню редуктора з більшим передавальним відношенням знизилась робоча швидкість і змінилося компонування вузлів. Ці фактори дозволили почати розробку перехідника для підключення до монопідгортача роторної косарки. Впевнені, що вас цей факт зацікавить!
Далі розглянемо подробиці. Проводимо випробування в різних варіантах.
Перший варіант ‒ з моноколесом. Завдяки трьом точкам опори, колесу і двом направляючим, косарка добре повторює рельєф ґрунту, а він, повірте на слово, екстремальний: купини і ямки. Крім цього, дуже зручно розвертатися: притискаєш ручки вниз і розвертаєшся на одному колесі.
Монопідгортач з косаркою відпрацьовує завдання на відмінно! Дуже добре, що ми вирішили використовувати мотоблочний двигун, адже двигуна від мотокоси для таких завдань, швидше за все, не вистачило б.
Але це не все, ми провели випробування і з двома колесами. Можливо, це буде не менш зручно, або і зручніше, ніж на одному колесі. Використовуємо серійні колеса типу «Пуберт» з диференціалами. Розвертання дещо складніше, але зручніше переїжджати з місця на місце.
Запитання до читачів. Який варіант виконання монопідгортача для косарки вам здається кращим: з одним колесом, чи з двома? Пишіть в коментарях під відео, посилання на нього нижче.